pola tidur

gw punya masalah apa yah,??
sama barang yang namanya “bantal”
sampe-sampe gw spt dapet kutukan kayak gini,
tiap kali gw ngeliat tuh benda ‘keramat’,
bawaannya pelupuk mata gw tuh kayak digelayutin ma benda yang ada label bertuliskan 1000lbs,
abis itu susah meleknyah,
jadi singkat dah dunia gw karenanyah,
bayangin ajah,,,
gw bisa tidur lebih dari 12 hours sehari,
gilee bener gak tuh…
kalah dah polar bear yang lg berhibernasi,
kalo g buru2 gw rubah,
bakal singkat deh masa depan gw,
sesingkat masa lalu gw,
. . .

0 Responses to “pola tidur”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




sponsor

twitter.com/pipinpramudia

  • Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
  • KampungBlog.com - Kumpulan Blog-Blog Indonesia Add to Technorati Favorites Locations of visitors to this page

    %d bloggers like this: