kembalinya sayah

yay…akhirnya gw di bandung lagi, hampir selama tiga bulan gw ‘nganggur’.ternyata nganggur sangat menyebalkan. gw yang gak ada tiga bulan nganggur aja rasanya eneg gini apalagi pengangguran permanen yang nganggurnya lama. gw jadi kasian sama pengangguran…udah rasanya gak enak, eh masih aja suka ada yang nyela, gw yakin bukan keinginan mereka untuk jadi seperti itu*yaiyalah*.
tapi banyak juga sih kejadian yang menimpa gw pas liburan…ada aja masalah. padahal pas liburan gw lempeng-lempeng aja dirumah, eh masalah masih aja datang menghampiri
tapi ada kegiatan asik gw lakuin pas liburan :
dengerin greeneyesnya coldplay dari pagi sampe sore sambil baca blog naked-traveler (blog yg menginspirasi gw untuk segera jadi backpackers). tuh lagu gw taruh di winamp trus yang muter ya lagu itu-itu doang. jontor-jontor dah tuh mulut si chris martin,hehe. sampe-sampe gw apal liriknya. perasaan ini lagu tuh damai banget….

ini dia dengan bangga saya persembahkan….

lyric
GREEN EYES by coldplay

honey you are a rock
upon which I stand
and I come here to talk
I hope you understand
that green eyes
yeah the spotlight
shines upon you…
and how could anybody deny you…
I came here with a load
and it feels so much lighter, now I’ve met you
and honey you should know
that I could never go on without you
green eyes
…..
honey you are the sea
upon which I float
and I came here to talk
I think you should know
the green eyes
you’re the one that I wanted you to find
and anyone who
tried to deny you
must be out of their mind
cause I came here with a load
and it feels so much lighter, since I met you
honey you should know,
that I could never go on without you
green eyes
green eyes
ohohohohooooo
ohohohohooooo
ohohohohooooo
ohohohohooooo
honey you are a rock
upon which I stand

nice lyric….
feel so peaceful and chilly isn’t it?

oiya liburan kemaren gw juga naik ke lawu, laporan menyusul….

1 Response to “kembalinya sayah”


  1. 1 saya July 31, 2007 at 2:09 pm

    yah…sepinya kalo gak ada yg komentar,
    huaaaaaahhhh*nguap*


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




sponsor

twitter.com/pipinpramudia

  • Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
  • KampungBlog.com - Kumpulan Blog-Blog Indonesia Add to Technorati Favorites Locations of visitors to this page

    %d bloggers like this: