backpacking keliling dunia

pengen backpacking keliling dunia nih, apa daya budget tak sampai. ah, paling nggak saya masih punya mimpi. salah satu hal yang paling krussial yang saya miliki. yang konon kata orang bijak (siapa sih orang bijak?perasaan beken banget nih orang) mendasari terbentuknya tiap peradapan di muka bumi ini. isn’t it? berarti kita harus sering-sering tidur dong ya? don’t care lah.

tunggu suatu saat nanti…
sumber gambar : http://www.byant.info

1 Response to “backpacking keliling dunia”


  1. 1 rubahkelabu September 27, 2007 at 3:35 pm

    ah.. abang juga pengen jalan2 keliling dunia ini.. selow situ… cemana kalo kita jalan2 bareng aja wkwkwk


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




sponsor

twitter.com/pipinpramudia

  • Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
  • KampungBlog.com - Kumpulan Blog-Blog Indonesia Add to Technorati Favorites Locations of visitors to this page

    %d bloggers like this: