along the way together

together or to get her?

to get her indeed !😛

8 Responses to “along the way together”


  1. 1 Dwe November 10, 2008 at 4:15 pm

    Mreka sypa th pin? Maen jepret ajahh!

  2. 2 kez November 11, 2008 at 11:32 am

    kayknya yang kiri tu elo deh.. yang kanan ini nii,, bingung gw..
    siapa ya?

  3. 3 rhonita November 11, 2008 at 2:05 pm

    ini diambil bareng aku bukan sih?

  4. 4 pipinpramudia November 12, 2008 at 10:23 am

    @ dwe
    gak tau tuh siapa, salah sendiri jalan di depan gw, secara mereka udah tau gitu gw bawa kamera. hha

    @ kez
    iya, yang kiri gw, yang kanan dian sastro.
    hhe
    kalo itu gw yang motret siapa dong kez?

    @ rhoni

    iyah, yang bareng kamuh tea, masi inget aja
    jalan bareng gw itu emang berkesan ;P

  5. 5 ninis November 12, 2008 at 6:17 pm

    yeeeeeeee…. GR!

  6. 6 journalight November 14, 2008 at 3:39 pm

    @ ninis
    tapi emang bener kaaaaan?
    ngaku aja lah nis
    masa ama temen sendiri pake jaim-jaiman

  7. 7 silenceraloner November 15, 2008 at 1:16 pm

    Pyuff…kirain te itu poto saya.
    Maklum,saya suka diincer gtu ama paparazi2 iseng..
    Huahahaha..

    • 8 journalight May 17, 2010 at 5:29 am

      gw rasa itu emang lu ed, bareng omas tapinya ghahahahahahah


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




sponsor

twitter.com/pipinpramudia

  • Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
  • KampungBlog.com - Kumpulan Blog-Blog Indonesia Add to Technorati Favorites Locations of visitors to this page

    %d bloggers like this: